W bazowym Cities: Skylines 2 zabraknie kilku przydatnych funkcji, sugeruje deweloper

Cities: Skylines 2 zaoferuje więcej na premierę niż podstawowa wersja pierwszej odsłony serii, ale w grze może zabraknąć paru funkcji znanych z modów i dodatków.

Jak dotąd seria letnich artykułów na temat Cities: Skylines 2 dała fanom nadzieję, że do gry trafi sporo funkcji znanych z dodatków i modów do „jedynki. Jednak chyba nikt się nie łudził, że zobaczymy wszystkie takie zmiany. Potwierdza to wpis twórców, którzy sugerują dwie zmiany, jakie najpewniej nie znajdą się w podstawowej wersji drugiego Cities: Skylines.

Komunikat na Twitterze był odpowiedzią na pytanie jednego z użytkowników po publikacji nowego materiału na temat warstwy dźwiękowej CS 2. @MaesterWaffle zapytał, czy w grze zobaczymy funkcje z dodatku Park Life, albo też mody na przebudowywanie miasta, takie jak Move It czy Prop Line Tool.

W odpowiedzi studio Colossal Order stwierdziło, że „zespół skupia się na dostarczeniu produkcji do rąk graczy, ale jest zainteresowane uwagami fanów odnośnie różnych funkcji do dodania w przyszłości”.

Takie stwierdzenie sugeruje, że takie funkcje nie pojawią się w premierowym wydaniu Cities: Skylines 2. Fakt, nie jest to bezsprzeczne potwierdzenie. Niemniej podobnego sformułowania używano już wcześniej w kontekście rozwoju gry po debiucie.

Skądinąd wiemy, że na premierę CS 2 w grze nie zobaczymy również m.in. połowów przemysłowych oraz różnych rozmiarów stacji.

Zapewne część brakujących nowinek pojawi się w dodatkach, których – zgodnie z tradycją Paradox Interactive – niewątpliwie będzie sporo. Trzeba przy tym pamiętać, że DLC do gier wydawcy zwykle towarzyszą darmowe aktualizacje „podstawek”. Innymi słowy, jest szansa, że przynajmniej część nowych opcji nabywcy otrzymają bezpłatnie.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine


Klemens
2023-09-08 13:02:19